Christengemeente Altena in kerk Giessen-Rijswijk

De Christengemeente Altena gaat gebruikmaken van het kerkgebouw De Wijnstok en de Rank, van de voormalige Gereformeerde Kerk Giessen-Rijswijk in Rijswijk.

De voormalige gereformeerde kerk ‘De Wijnstok en De Rank’ te Giessen.-Rijswijk.

De Christengemeente komt nu nog samen in een woonboerderij aan de Uitwijksestraat in Uitwijk. Parkeeroverlast zorgde er voor dat de Christengemeente naar een andere locatie uitzag. Doordat op 11 februari 2024 in De Wijnstok en de Rank in Giessen-Rijswijk de laatste dienst gehouden werd, kan de Christengemeente nu van de voormalige gereformeerde kerk gebruik maken.

Translation into English:

Christian Congregation ‘Altena’ in Church Giessen-Rijswijk.

The ‘Christian Congregation Altena’ will be using the church building ‘De Wijnstok en de Rank’ of the former ‘gereformeerde’ Church Giessen-Rijswijk in Rijswijk.

The ‘Christian Congregation’ currently meets in a farmhouse on Uitwijksestraat in Uitwijk. Parking issues prompted the Christian Congregation to look for another location. Since the last service was held on February 11, 2024, in ‘De Wijnstok en de Rank’ in Giessen-Rijswijk, the Christian Congregation can now make use of the former ‘gereformeerde’ Church.