Geschiedenis Geref. Kerk Watergraafsmeer nu ook op papier

De Protestantse Gemeente Amsterdam Watergraafsmeer (De Bron) heeft de geschiedenis van de voormalige Gereformeerde Kerk Watergraafsmeer – zoals die op 3 november 2016 op onze website gepubliceerd werd  – nu (uiteraard in overleg met de redactie van GereformeerdeKerken.info) ook op papier gezet en als brochure uitgegeven.

De bedoeling van deze uitgave was om ook vooral de oudere gemeenteleden, die niet of nauwelijks toegang tot internet hebben, de mogelijkheid te geven het verhaal van de geschiedenis van hun vroegere Gereformeerde Kerk te kunnen lezen.

Het boekje werd onlangs samengesteld door de heer Dick Spijker te Amsterdam Watergraafsmeer, compleet met de illustraties op onze website, en telt 12 pagina’s.

Een goed idee…

Het doel van de uitgave lijkt ons een goed idee. Mochten er meer kerkenraden zijn die denken over zo’n uitgave in eigen beheer van die kerk, dan kunnen ze contact opnemen met de redactie van ‘GereformeerdeKerken.info‘ om de (weinige) voorwaarden door te nemen; in ieder geval worden door de redactie daarvoor geen kosten berekend.