Boekje Maranathakerk Castricum verschenen

Zoals we al eerder meldden zou mogelijk een papieren versie verschijnen van het digitale boekje ‘Herinneringen aan de Maranathakerk‘ te Castricum.

De Maranathakerk te Castricum (foto: De Castricummer, Pim Brouwer).

De aangekondigde papieren versie, geschreven door de heer Ernst Mooij te Castricum,  is inmiddels verschenen. Het werd gedrukt in een formaat van 20 x 20 cm, bevat 56 binnenpagina’s,   is voorzien van een metalen binding (Wire-O) en uitgevoerd met een transparant voor- en achterblad.

Het op stevig glanzend papier en ook verder perfect uitgevoerde en van veel kleurenfoto’s voorziene boekje werd echter in een kleine oplage van slechts vijftig exemplaren gedrukt en is inmiddels uitverkocht.

Helaas was de  digitale versie van het boekje, die aanvankelijk op de website van de Protestantse Gemeente Castricum stond,  tot voor kort  verdwenen. Maar op 9 juli 2020 verscheen de digitale versie weer op de website van de PG Castricum.